EKONOMİ

Beymen Tersane-Galleries of Luxury 21 Kasım'da kapılarını açacak

İSTANBUL (AA) - Beymen'in, İstanbul'da 600 yıllık tersane binasında tarih, sanat ve lüks moda deneyimini bir araya getirerek açacağı Beymen Tersane-Galleries of Luxury'nin ön tanıtımı gerçekleştirildi.

Şirket, kentin tarihini geleceğe taşıyan adımla Haliç kıyısındaki Osmanlı'dan kalma tersanenin atmosferinde konumlanan ve markanın en büyük mağazası olacak Beymen Tersane'yi 21 Kasım'da hayata geçirecek.

Bu kapsamda Beymen Group Üst Yöneticisi (CEO) Elif Çapçı'nın katılımıyla Beymen Tersane'de ön tanıtım toplantısı düzenlendi.

Toplantıda verilen bilgiye göre, Office for Metropolitan Architecture (OMA) ile hayata geçirilen, 12 bin metrekarelik alanı ve 9 farklı galerisiyle dikkati çeken Beymen Tersane-Galleries of Luxury, lüks moda, yaşam, sanat, kültür ve mimariyi bir araya getirerek çok katmanlı bir deneyim sunacak.

Beymen Tersane, birbirine paralel ve suya dik uzanan 9 ayrı galeriden oluşuyor. Her galeri, kendi içinde pasajlarla birbirine bağlanan, kendine özgü renk paleti, malzeme seçimi ve mekan kurgusuyla dikkati çekiyor.

Söz konusu yapı sayesinde, galeriler arasında fiziksel ve görsel geçirgenlik sağlanıyor, böylece misafirler baştan sona kesintisiz akış içinde mekanı deneyimleyebiliyor.

- Lüks modayı mimariyle buluşturuyor

Dünyaca ünlü markaların seçkin koleksiyonlarını bir araya getiren Beymen Tersane, kişiselleştirilmiş deneyim alanları ve estetiğiyle lüks modayı mimariyle buluşturarak, modaseverlere küresel standartların ötesine geçen deneyim alanı sunuyor.

Toplamda 350'den fazla markanın seçkin koleksiyonları, yalnızca Beymen Tersane'de deneyimlenebilecek Beymen kürasyonuyla sunuluyor.

Valentino, Brunello Cucinelli, Maison Margiela, Jil Sander, The Row ve Bottega Veneta gibi markaların sınırlı sayıdaki özel tasarımları da Beymen Tersane'de yer alıyor.

Ayrıca kadın koleksiyonlarında, Phoebe Philo'dan kaşmir koleksiyonlarıyla moda sahnesinde dikkati çeken Kujten'e uzanan özel 'pop-up alanları' bulunuyor.

Erkek koleksiyonlarında ise Santoni'den Kiton'a, İtalyan zanaatını temsil eden markaların özel koleksiyonları ve tasarımlarının yanı sıra Valentino x Vans, Sacai x Carhartt WIP, Casablanca Ski, Givenchy, Rick Owens, Maison Margiela ve Jacquemus gibi sınırlı sayıda üretilen özel kapsül koleksiyonlar da Beymen Tersane'de yer alıyor.

Matsuda, Thierry Lasry ve Retrosuperfuture'ın da aralarında olduğu markaların yer aldığı özel bir gözlük bölümü de Beymen Tersane'de gözlükseverleri bekliyor.

L'Artisan Parfumeur, Carolina Herrera Make-up, Cible Skin kozmetik markaları da Beymen Tersane'de, BBS çatısı altında misafirlerle buluşuyor.

- Beymen Tersane 9 galeriden oluşuyor

Beymen Tersane, tarih, moda, sanat ve gastronominin iç içe geçtiği alışılagelmiş dikey mağaza yapılaşmasının aksine, yatay düzlem üzerine kurulu 'Women's Shoes Gallery', The Bags Gallery', iki adet 'Women's Collection Galleries', 'Beauty Gallery-Beymen Beauty Studio', 'Men's Collection', 'Men's Shoes&Bags Galleries, 'The Space' ve 'Contemporary Gallery' olmak üzere 9 galeriden oluşuyor.

Tersane İstanbul'un içinde yer alan Beymen Tersane, OMA'nın tarihi dokuya saygılı ve yenilikçi yaklaşımıyla simgesel yapıya dönüştürüldü. 'Metrekareleri büyütmenin değil, orijinal mimarisine dokunulmadan anlamı çoğaltmanın' esas alındığı projede, içeriden feragat edilerek dışarıya alan açıldı.

Bazı kütleler geriye çekilerek tersanede yeni meydanlar oluşturuldu. Binanın arka planında tasarlanan Secret Garden, bu meydanlardan biri olarak göze çarpıyor.

Deniz yoluyla da ulaşılabilen Beymen Tersane hem İstanbullular hem de uluslararası ziyaretçiler için erişilebilir olma özelliği taşıyor.

Beymen Tersane, tarih, sanat ve lüksün iç içe geçtiği atmosferinde tüm misafirlerini bu deneyimi keşfetmeye davet ediyor.