İSTANBUL (AA) - Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, evcil hayvan sahiplerinin ve hayvanların ihtiyaç duyduğu hizmetleri ve yeni nesil yaşam konseptini tek çatı altında toplayan PATiFOUR'u hizmete açtı.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, PATiFOUR, evcil dostlarla kurulan bağı destekleyen, sevgi, deneyim ve özenle sunulan hizmetlerin buluştuğu yeni nesil yaşam alanı olarak göze çarpıyor.

Kedi, köpek, kuş ve balıkların tüm ihtiyaçları ve günlük gereksinimleri için seçilmiş ürünlerin yer aldığı PATiFOUR'da, Royal Canin, Pro Plan, Hill's, Felicia, Plaisir, N&D, LaVital, Pedigree, Reflex, Supreme, Schesir, Wanpy, Ever Clean, Lindocat, Gourmet Gold, Dreamies, Spectrum, Simple Solution gibi markalar bulunuyor.

Klasik, profesyonel ve ödül mamalarının yanı sıra aksesuar, oyuncak, profesyonel malzeme, hayatı kolaylaştıran elektronik&akıllı pet ürünleri ve bakım malzemeleri de PATiFOUR'un yelpazesinde dikkati çekiyor.

Hem insanlar hem de hayvanlar için yüksek standartlarda üretilmiş yiyecek ve içecek seçeneklerini buluşturan PetChef markasının 80 çeşit ürünü de mağazada yer alıyor.

PATiFOUR, evcil hayvan ürünlerinin yanı sıra atmosferiyle öne çıkan Bonheur Coffee&Bakery'yi de bünyesinde barındırıyor.

Evcil hayvanların ihtiyaçları için uçtan uca çözüm sunan PATiFOUR, CarrefourSA anlaşmalı kurumlar üzerinden veterinerlik ve kuaförlük hizmetleri için rezervasyon hizmeti sağlıyor.

Patili doğum günü partilerine ev sahipliği yapan PATiFOUR, aynı zamanda sadece özel pasta siparişi verme imkanı da sunuyor. PATiFOUR deneyimi sadece fiziksel mağazalarla sınırlı kalmıyor, e-ticaret hizmeti sayesinde tüm ürünler, atıştırmalıklar ve özel tasarım aksesuarlar Türkiye'nin her yerinden sipariş edilebiliyor. Ayrıca 'ALO Pati' hizmeti sayesinde mağaza, telefonla sipariş fırsatı da sağlıyor.

Açılışa özel oyuncak atölyesi, sürpriz yarışmalar ve etkinliklerle faaliyete başlayan PATiFOUR'da gelecek süreçlerde hayvan sahiplerine yönelik bilgilendirici workshoplar da düzenlenecek.

Sosyal sorumluluk bilincini de ön planda tutan PATiFOUR, Haykonfed yararına hazırlanan özel çantaların satışıyla da sokak hayvanlarına destek sunuyor.

- 'Yatırımları müşterilerin değişen ihtiyaçlarına göre kurguluyoruz'

Açıklamada görüşlerine yer verilen CarrefourSA Üst Yöneticisi (CEO) Kutay Kartallıoğlu, PATiFOUR'u deneyim odaklı yaşam alanı olarak tasarlandıklarını belirtti.

Kartallıoğlu, 32 yıldır 'Ne Lazımsa CarrefourSA' anlayışıyla organize gıda perakendesinde doğru ürünü, doğru fiyata müşterilerle buluştururken, hayata geçirdikleri yatırımları da müşterilerin değişen ihtiyaçlarına göre kurguladıklarını aktardı.

PATiFOUR konseptinin de bunun bir yansıması olduğunu vurgulayan Kartallıoğlu, 'Evcil hayvan dostlarımızın yaşam kalitesini artırmayı odağa alan bu yeni modelin de güçlü bir büyüme potansiyeline sahip olduğuna inanıyoruz.' ifadelerini kullandı.

Kartallıoğlu, gelecek dönemde de müşterilerin hayatlarının her anına dokunan, yenilikçi ve değer yaratan perakende çözümleri geliştirmeye devam edeceklerini kaydetti.

Kaynak: AA