EKONOMİ

Tami birinci yılında 300 bine yakın kullanıcıya ulaştı

- Tami Genel Müdürü Melda Çetin: - 'Finansal yolculuklarının her adımında empatiyle yanlarında olmayı, hayatlarını kolaylaştıran çözümler sunmayı önceliklendiriyoruz'

İSTANBUL (AA) - Garanti BBVA iştiraki Tami, kuruluşunun birinci yılında 300 bine yakın kullanıcıya ulaşarak ödeme teknolojileri alanında dikkati çekici büyüme kaydetti.

Bankadan yapılan açıklamaya göre, e-para ve ödeme hizmetleri sunmak üzere kurulan Tami, bireysel ve kurumsal kullanıcılara yönelik sunduğu dijital cüzdan, çoklu banka POS, sanal POS ve ön ödemeli kart çözümleriyle finansal süreçleri sadeleştiren güvenli ve akışkan bir ödeme deneyimi sunuyor.

Kullanıcı odaklı çözümleriyle 290 binden fazla kullanıcıya hizmet veren Tami, kuruluşunun ardından geçen bir yılda, POS tarafında, 2 bin 500'ün üzerinde sanal POS ile aylık 1 milyar liralık işlem hacmine ulaştı. Üye iş yerleri, Tami'nin kesintisiz altyapısı, akıcı arayüzü ve avantajlı kampanyalarından yararlanarak ortalama yüzde 45 aktivasyon oranıyla POS'larını aktif şekilde kullanıyor.

Tami, işletmelerin hem operasyonel yüklerini azaltıyor hem de ölçeklenebilir, hızlı, güvenli ve kesintisiz bir alışveriş deneyimi sunuyor.

Tami, Ideasoft, Craftgate, Ticimax, Ikas, Platinmarket, Gri ve Tahsildar gibi çözüm ortaklarıyla entegrasyon sağlayarak firmalara çok yönlü ödeme seçenekleri ve iş büyütme fırsatları sunarken, linkli ödeme ve ortak ödeme sayfası çözümleriyle dijital ticarette kullanıcılarına kolaylık sağlıyor.

Ortak ödeme sayfası, mevcutta ödeme sayfası olmayan e-ticaret işyerleri için kart saklama opsiyonları sunan hazır bir altyapı sunuyor. Böylece firmalar kendi ödeme sayfalarını barındırmasalar bile kolayca çevrim içi satış yapabiliyorlar.

Tami cüzdan çözümleriyle de firmaların kendi ekosistemlerinde bakiye yükleme, harcama, ödül kullanımı gibi işlemleri uçtan uca yönetmeleri sağlanıyor.

Bu yıl hayata geçen işbirlikleri arasında Starbucks mobil uygulamasının kapalı devre cüzdan altyapısı da yer alıyor.

- Aylık kart cirosu 20 milyon lirayı aştı

Kart tarafında ise Tami'nin kullanıcı sayısı 140 bine ulaşırken, aylık kart cirosu 20 milyon lirayı aştı. Kullanıcılar bugüne kadar 223 farklı kampanyadan yararlandı ve toplamda 15,6 milyon lira nakit iade kazandı.

Tami kart sahipleri kolay ve hızlı bir şekilde, fatura ödeme, para transferi ve para isteme gibi işlemlerini 7-24 güvenle gerçekleştirebilme fırsatı elde ederken, Tamililer arası para transferi işlemleri ücretsiz gerçekleştiriliyor.

Ayrıca 12-18 yaş arası gençler, kendilerine özel ön ödemeli Tami -18 kart ile ebeveynlerinin onayıyla çevrim içi ve fiziksel harcama yapabiliyor, ebeveynleri de isterlerse harcamalarını takip edebilir, sektör bazlı kontrolleri belirleyebiliyor.

- 'İkinci yılımıza daha da güçlü bir büyüme hedefiyle giriyoruz'

Açıklamada görüşlerine yer verilen Tami Genel Müdürü Melda Çetin, Tami Garanti BBVA'nın güçlü teknolojik altyapısını arkasına alarak, bir yıl gibi kısa bir sürede bireysel ve kurumsal kullanıcılar için güvenli, erişilebilir ve akışkan ödeme çözümleri sunan bir finansal teknoloji markasına dönüştüğünü belirtti.

Radikal müşteri perspektifi doğrultusunda, müşterilerin neye ihtiyaç duyduğunu hissederek ürün ve hizmetlerini bu anlayışla tasarladıklarını vurgulayan Çetin, finansal yolculuklarının her adımında empatiyle yanlarında olmayı, hayatlarını kolaylaştıran çözümler sunmayı önceliklendirdiklerini aktardı.

Tami'de de bu yaklaşımı 'Tam İstediğin Gibi' mottosuyla benimsediklerini vurgulayan Çetin, şunları kaydetti:

'Bizim için sürdürülebilir yapı içinde sağlam bir sistem kurarak emin adımlarla ilerlemek önemli. Kuruluşumuzdan bu yana geçen bir yılda hem bireysel hem de kurumsal alanda oldukça güçlü sonuçlar elde ettik. Bu başarıda hem işletmeler hem de tüketiciler için sağladığımız, finansal kapsayıcılığı artıran, kolay, güvenli ve hızlı çözümlerin büyük payı olduğuna inanıyoruz. Şimdi, ikinci yılımıza daha da güçlü bir büyüme hedefiyle giriyoruz.'