Amacımız köylüyü şehirden tekrar köye çekmek. Gençler köyü bırakıp gidiyor. Biz köyümüzün gelişmesini istiyoruz. Mersin, Gaziantep, Denizli'den getirdiğimiz hurmanın önce kabuğunu soyup aparatlara asıyoruz. Günlük yaklaşık 15 kişi çalışıyor. İlk yapan biz olduk ama daha çok kişi yapsın, daha çok kişi çalışsın istiyoruz. İleriki yıllarda daha geniş alanlarda yapmayı planlıyoruz.'Özkan, kurutma süresinin azaltmak için gelecek yıl kapalı alan kapasitesini artırmak istediğini kaydetti.- Kurutulan hurmalar yurt içi ve dışına pazarlanıyorMustafa Özata ise yaklaşık 1500 rakımda bulunan köyün doğal hava akımının kurutma sürecini kolaylaştırdığını dile getirdi.Henüz birkaç yıl öncesine kadar köylerinde cennet hurmasının kurutulmasına yönelik bir çalışmanın bilinmediğini anlatan Özata, şunları kaydetti:
'Bu işe Muammer kardeşimiz başladı.
Geçen yıl bana söyledi ve birlikte yapmaya başladık. Geçen yıl bölgemizdeki toptancılar aracılığıyla İstanbul, Ankara ve İzmir'in yanı sıra Irak'a gönderildi. Azerbaycan'dan da talep geliyor. İleriki yıllarda Avrupa'ya da göndermeyi hedefliyoruz. Köyümüzde öncülük yapıp gençlerin burada kalmasını, şehirdekilerin de köye gelmesini istiyoruz. Hurma, kayısı, erik, üzüm kurutarak üretim yapmalarını teşvik etmek istiyoruz.'