Böyle baktım, kaldım. Hiç bilmediğim işlerdi. Yaşım da tabii malum 'yapabilir miyim?' korkusu vardı ama hocamın güler yüzünü görünce cesaretlendim. Bağlama çalmayı da çocukluğumdan beri istiyordum. Bağlama kursunu istediğimi söyleyince hocam kabul etti. Meraklı olduğumu görmüş demek ki. Hep istiyordum, vakit olmamıştı. Hayat şartları belli. Şimdi çocukları evlendirdik. Emekli olduk. Tam bu zaman, bağlama çalma zamanı."Sevim Öztürk, kursta zaman içinde kendisini geliştirdiğini belirterek, öğrendiği notlarını tınılara dönüştürmekten duyduğu mutluluğu dile getirdi.Öğrenmenin yaşının olmadığına dikkati çeken Öztürk, "65-70 yaşında üniversite okuyanlar var. 'Ben niye bağlama çalmayayım' dedim. Okuyamadık, imkanlar el vermedi. Ben de 'bu bağlamayı çalarım' diye kendime söz verdim. Gençlerimize özellikle kızlarımıza söylüyorum; mutlaka okuyup bir meslek sahibi olsunlar. Ayakları üstünde dursunlar. Bir işlerinin olması şart." dedi.- "Enerjisi çok güzel"ESMEK Birim Sorumlusu Ergül Gökçe ise merkezdeki çeşitliliği bağlama kursuyla artırdıklarını kaydetti.Bu kapsamda bağlama kursunu bu yıl ilk defa vermeye başladıklarını dile getiren Gökçe, Öztürk'ün kurslarına ilgiyle devam eden kursiyerlerinden biri olduğunu ifade etti.Öztürk'ün merkezlerine ilk geldiğinde bağlama kursuna başlamak istediğini kendilerine ilettiğini anlatan Gökçe, "Sevim Hanım bize ilk geldiğinde bağlama dersi daha yeni başlamıştı. 'Yapabilecek misin?' dedim. Yapabileceğini söyledi.
Kendisini hemen kursa aldık. Bağlama kursumuz çok güzel gidiyor. Bağlama dersimizin en yaşlısı ama biz ona 'en gencimiz' diyoruz. Enerjisi çok güzel." değerlendirmesinde bulundu.Bağlama kursunun eğitmeni Mehmet Ali Yıldırım da Öztürk'ün başarılı kursiyerleri arasında yer aldığını belirterek, "Kursta 6-7 aylık bir dönem geride kaldı. Sevim Hanım da hırsıyla çok güzel bir yere geldi. Aslında ilk başta bu kadar performans beklemiyordum ama kendisi olağanüstü bir başarı gösterdi. Kendisini tebrik ediyorum." dedi.