ANKARA (AA) - Başkentte bir boya fabrikasında çıkan yangın, yaklaşık 1 saat süren müdahalenin ardından söndürüldü.Sincan ilçesi Mustafa Kemal Mahallesi'ndeki bir boya fabrikasında, akşam saatlerinde bilinmeyen bir sebeple yangın çıktı.Alevlerin kısa sürede fabrikanın boya üretim bölümüne yayılması üzerine olay yerine itfaiye ekipleri çağrıldı.İtfaiyenin yoğun çalışması sonucu yangın, yaklaşık 1 saatte kontrol altına alınarak söndürüldü.Fabrikanın boya üretim bölümünün tamamen yandığı olayda, hasar meydana geldi.
Başkentte boya fabrikasında çıkan yangın söndürüldü
HABER BİLGİSİ
Muhabir: Almıla Hilalsu Dindar
0 yorum
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.