ANKARA (AA) - Beypazarı Gençlik ve Spor Müdürü Ahmet Lal, para badmintoncu Mehmet Ünlü'yü makamında kabul etti.Lal, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü dolayısıyla gerçekleşen ziyarette Ünlü'den çalışmalarıyla ilgili bilgi aldı. Ziyarette para badmintoncu Ünlü, hat sanatıyla kendisinin yaptığı tabloyu Lal'e hediye etti. ​​​​​​​​​​​​​​