ANKARA (AA) - Beypazarı ilçesinde, polis ekiplerince denetim yapıldı.İlçe Emniyet Müdürü Ahmet Emercan'ın da katıldığı denetimlerde kafe ve eğlence mekanları kontrol edildi.Uygulamada 310 kişinin Genel Bilgi Toplama (GBT) kontrolünü yapan ekipler, aranan 3 şüpheliyi yakaladı.Trafik denetimlerinde de kurallara uymadığı tespit edilen sürücülere ceza uygulandı 1 araç trafikten men edildi.Denetimlerin devam edeceği bildirildi.