BİNGÖL (AA) - Bingöl'de ilkbaharın müjdecisi olarak bilinen çiğdem çiçekleri açtı.Hava sıcaklıklarının artmasıyla Bingöl-Genç karayolu Çayağzı köyü mevkisinde çiğdemler açtı.Halk arasında 'baharın müjdecisi' olarak bilinen mor renkli çiğdemler doğada güzel görüntüler oluşturdu.Bal arılarının da çiçeklere konarak, polen topladığı görüldü.