ANKARA (AA) - Güdül Milli Eğitim Müdürü Dilek Bahçivanlar, Güdül Anaokulu'nu ziyaret etti.
Anaokulunun idarecileri ve öğretmenleriyle bir araya gelen Bahçivanlar, öğrencilerle sohbet gerçekleştirdi.
Yeni eğitim öğretim yılının hayırlı olmasını dileyen Bahçivanlar, ​​​öğretmenlerin yeni dönemde de bilgi, sevgi ve özveriyle öğrencilerin yolunu aydınlatacaklarına inandığını ifade etti.