YOZGAT (AA) - Yozgat'ın Boğazlıyan ilçesinde vatandaşlar tarafından bulunan yaralı leylek tedavi altına alındaİlçeye bağlı Özler köyü mevkisinde arazide yaralı halde uçamayan leyleği gören vatandaşlar, durumu yetkililere bildirdiİhbar üzerine bölgeye gelen İl Jandarma Komutanlığı Çevre, Doğa ve Hayvanları Koruma Timi, yaralı leyleği alarak Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü ekiplerine teslim etti.Leylek, tedavisinin ardından doğaya salınacak.