ANKARA (AA) - İYİ Parti Genel Başkanı Müsavat Dervişoğlu, partisinin Başkanlık Divanı'nı topladı. Partiden yapılan açıklamaya göre, Dervişoğlu, genel merkez ek binadaki toplantıda, partisinin Başkanlık Divanı üyeleriyle bir araya geldi.
HABER BİLGİSİ
Muhabir: Almıla Hilalsu Dindar
Yorumlar
0 yorum
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.