ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Trendyol Süper Lig'in ilk haftasında 9 Ağustos Cumartesi günü deplasmanda Samsunspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına devam etti. Kulübün açıklamasına göre, Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde teknik direktör Hüseyin Eroğlu yönetimde yapılan antrenman, koordinasyona dayalı eğlenceli oyunla başladı.Kırmızı-siyahlı ekip, daha sonra isabetli pas organizasyonları ve tam sahada taktik çalıştı. Antrenman, yarı sahada oynanan çift kale maçla sona erdi.Gençlerbirliği, Samsunspor maçının hazırlıklarını yarın yapacağı idmanla sürdürecek.