KONYA (AA) - Konya'da vatandaşlar Türkiye-İspanya maçını meydanlara kurulan dev ekranlardan izledi.Konya Büyükşehir Belediyesince, 2026 FIFA Dünya Kupası Avrupa Elemeleri E Grubu ikinci maçını izlemek isteyenler için, Konya Kent Meydanı'na 2 dev ekran kuruldu.Maçı kurulan dev ekranlardan izlemek için kent meydanını dolduran Konyalılar, müsabakanın başlangıcında İstiklal Marşı'nı okudu, ardından A Milli Futbol Takımı lehine alkış ve tezahüratlarda bulundu.Zindankale Katlı Otoparkı ve Kalehan Ecadad Bahçesi'nde milli takım forması giyerek, ellerinde Türk bayraklarıyla karşılaşmayı seyreden vatandaşlar, maç boyunca alkışlarla milli takımı destekledi.