KONYA (AA) - TÜMOSAN Konyaspor, Trendyol Süper Lig'in 16. haftasında 15 Aralık Pazartesi günü deplasmanda Fenerbahçe ile yapacağı maçın hazırlıklarına başladı.Kayacık Tesisleri'nde teknik direktör Çağdaş Atan yönetimindeki antrenman, ısınma hareketleriyle başladı.İdman, 4'e 4 ve 5'e 5 oyunun ardından koşuyla tamamlandı.Çaykur Rizespor maçında ilk 11'de forma giyen futbolcular ise salonda yenilenme çalışması yaptı.Yeşil-beyazlılar, 10 Aralık Çarşamba günü yapacağı antrenmanla hazırlıklarını sürdürecek.