SİVAS (AA) - Sivas'ın Gemerek ilçesinde "Hemşireler Günü" kutlandı.Gemerek Devlet Hastanesi'nde gerçekleştirilen etkinlikte, Hastane Müdürü Tolunay Üstün, müdür yardımcısı Makbule Alıcı ve kalite direktörü Yunus Yıldırım, hemşireler ile pasta kesti.Üstün, ilçede görev yapan hemşirelerin "Hemşireler Günü"nü tebrik etti.
Gemerek'te "Hemşireler Günü" kutlandı
HABER BİLGİSİ
Muhabir: Almıla Hilalsu Dindar
0 yorum
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.